Veelgestelde vragen

1. Mijn cijfercode werkt niet. Hoe krijg ik een nieuwe?

Je cijfercode is drie dagen geldig. Daarna verloopt hij. Je kunt een nieuwe cijfercode aanvragen bij je zorgverlener (verloskundigenpraktijk of ziekenhuis). Deze nieuwe cijfercode is ook weer drie dagen geldig.

 

2. Wie krijgt mijn antwoorden te zien?

Niemand krijgt jouw antwoorden te zien. Na het invullen van de vragenlijst krijgen jij en je zorgverlener allebei een samenvatting van de adviezen. Deze adviezen zijn gebaseerd op je antwoorden. Deze informatie valt onder het medisch beroepsgeheim. Jouw zorgverlener mag deze gegevens dus NIET aan iemand anders laten zien.

 

3. Zijn de adviezen die volgen uit de vragenlijst verplicht?

Nee. De adviezen hoef je niet op te volgen. Het is de bedoeling dat je het advies bespreekt met je zorgverlener. Samen met je zorgverlener besluit je of je dit advies wel of niet opvolgt.